Friday, June 3, 2011

Alhamdulillah....akhirnya.....subhanallah...(^_^)

Hehehehe...akhirnya...boleh pun post..dok menggodeh dari semalam....bole pun post hari ni....agaknya..berkarat sikit laluannya...ni dah ok kot..dah sapu sikit-sikit sawang yang bersawang kat umah seaswang aku yg ni...hehehe

Salam 1 Rejab ye....hari ni dah 1 rejab dah...sekejapan jek rasanya masa berlalu....macam baru je ber"aidil adha"....kini tiba sudah di bulan Allah..bulan yang penuh keberkatan.....

insyaAllah....rasanya, aku nak activekan umah sesawang aku yang satu ni sbb rasanya...kenapa???? entah....tiba2-tiba timbul keinginan nak menulis datang kembali.....

insyaAllah....kerana yang pasti AKU MASIH DI SINI.....kerana kisah seorang aku dalam sebuah perjalanan hidup masih berbaki...entah sampai bile...itulah rahsia ILAHI....smga yang berbaki itu dapat aku penuhi dengan yang terbaik insyaAllah nnti....amiin....(^_^)

No comments:

Post a Comment