Tuesday, April 3, 2012

Sejuk..nyaman....



Sejuk je mata...nyaman je jiwa bile tengok pic cenggini...


Pic ni aku google dari Pakcik G...copy +paste je...(^_^)




Junaidah? awak bile lagi???
Umo makin meningkat...inchik suami...sentiasa memberi galakan untuk jadi ummi yang lebih 'comel & baik' untuk contoh anak-anak nanti...


"comel & baik...aku comel ke???" heehehe comel di mata inchik suami aku la...tu pun dah rasa mcm nak senyum sampai telinga nampak semua gigi...hehehe...cukuplah di mata inchik suami..orang lain buat pe pun...tak masuk list aku..




InsyaAllah...insyaAllah..semoga seblom aku berhijrah ke alam abadi yang satu lagi...aku berjaya merubah diri lebih baik dari yang sblom ni...


amiin!


cari ...dan terus mencari...perbaiki dan terus perbaiki...insyaAllah...sebab terlalu banyak kedaifan dan khilaf dalam diri ni....Ya Allah....Ya Rabbi...kau pimpinlah aku...sesungguhnya aku jahil tanpa petunjukMu untuk laluan kehidupan ni...

No comments:

Post a Comment